Sunday 17 May 2015

Mencari ketenangan di Sungai Gabai

Bebanan kerja yang berterusan menyebabkan aku teringin sangat ke tempat air terjun..x kisahla air terjun mana pun..terbayang-bayang air terjun yang cantik, air yang sejuk dan suasana hutan yang menenangkan..akhirnya kami bersetuju untuk ke Hulu Langat..walaupun mulanya En. Hubby tidak setuju untuk pergi ke air terjun..sebab takut dengan penyakit kencing tikus..akhirnya terpaksa jugak mengikut karenah isteri yang comel ni..kih..kih..

Lokasinya, Sungai Gabai, Hulu Langat, Selangor. Sebelum masuk ke kawasan rekreasi ini, setiap orang dikenakan bayaran RM1.





 Gambar ihsan daripada Google

 Gambar ihsan daripada Google

                                                 Gambar ihsan daripada Google

 Syok..En.Hubby berendam..

 Adik ipar I..

En. Hubby lemas ke tu..

Walaupun pergi sekejap jer..namun dapat relese tension..semasa di sana aku menyedari beberapa perkara yang harus aku ambil tindakan..yang pertama untuk start diet bagi menguruskan badan..ini kerana malu dengan lebihan lemak di badanku..yang kedua untuk memakai produk DNARS dengan konsisten supaya wajah lebih cerah dan cantik..( jangan hangat-hangat tahi ayam dah la..) sebelum balik kami sempat singgah makan coconut shake dan laksa penang..balik rumah pengsan..penat..




No comments:

Post a Comment